Sales en leads – Social Selling met LinkedIn

LinkedIn biedt veel mogelijkheden voor het genereren van leads en ondersteuning van uw sales activiteiten.

Social Selling is het inzetten van Social Media om potentiële klanten te laten kiezen voor u, uw organisatie, producten of diensten.

Via de standaard LinkedIn mogelijkheden (de gratis versie) kunt u al grote stappen maken.

Elke medewerker een klantmagneet

Wanneer de profielen van uw medewerkers goed en klantgericht zijn ingericht kunnen deze profielen fungeren als klantmagneet. Uw medewerkers gaan gevonden worden via de zoekmachine van LinkedIn op de oplossingen die zij te bieden hebben voor klanten.

Een goed profiel op LinkedIn is Vindbaar, Begrijpbaar, Betrouwbaar en Converteerbaar.

Gericht netwerk uitbreiden

Uw sales medewerkers kunnen via geavanceerd zoeken eenvoudig de juiste contactpersonen binnen organisaties vinden. Wanneer deze op de juiste manier worden uitgenodigd groeit het netwerk kwalitatief.

Kennis om interesse te wekken

Wanneer de sales medewerkers een kwalitatief netwerk hebben, kunnen zij waarde toevoegen door de juiste content te delen. Op deze manier worden de (potentiële) klanten geïnformeerd over wat u als organisatie te bieden heeft.

Een stap verder met Sales Navigator

Wanneer u een stap verder wilt kunt u de sales medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen van new business laten trainen in het gebruik van de premium versie Sales Navigator.

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

Wij kennen als geen ander de tooling en mogelijkheden van LinkedIn. Onze LinkedIn trainer trainde al meer dan 400 organisaties in het gebruik van LinkedIn en heeft al ruim 50 implementaties van Sales Navigator begeleid in het binnen- en buitenland. Wij verzorgen onze training altijd in-Company en afgestemd op uw specifieke situatie.

Benieuwd wat LinkedIn voor uw verkoop kan betekenen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen vrijblijvend contact met u op om een voorstel op maat te maken.