LinkedIn advertentie campagnes voor uw bedrijf uitbesteden - wij ontzorgen u!

Het effectief draaien van campagnes op LinkedIn vraagt om specifieke kennis.

  • Kennis van het platform zelf;
  • Kennis van de mogelijkheden op het gebied van adverteren;
  • Kennis van het bepalen van de juiste doelgroep voor uw boodschap;
  • Kennis van de juiste manier van verpakken van uw boodschap;
  • Continue monitoren van het effect, de resultaten en uw budget.

Kennis en tools die wij hebben. Deze kennis willen wij graag voor u inzetten.

Adverteren op LinkedIn kan een zeer effectieve manier zijn om uw boodschap onder de aandacht van uw doelgroep te brengen. Gericht op het juiste moment en meetbaar.

Duur of juist niet?

Wanneer de campagnes, doelgroep en doelstellingen goed gedefinieerd zijn dan is advertising op LinkedIn niet duurder dan andere advertentiemogelijkheden zoals Affiliate marketing, Google Ads, Facebooks ads. Sterker nog, wij zijn van mening (en hebben data om dat te bewijzen) dat de Return on Investment (ROI) op LinkedIn hoger is.

Vormen van advertising op LinkedIn

LinkedIn biedt diverse opties voor advertising maar deze zijn niet allemaal even effectief.

Samen met u bepalen welke vorm voor uw doel het meest interessant is.

 

Aanpak

Next Business Academy streeft ernaar de hoogste kwaliteit van haar diensten te leveren. Daarom hebben we een sterke procesmatige aanpak. Voor advertentiecampagnes werken wij met de volgende stappen:

  • Intake
  • Vooronderzoek
  • Voorstel
  • Bepalen doelen en doelstellingen
  • Audiences op LinkedIn instellen
  • Content en creatives beoordelen
  • Plannen en Plaatsen ads (inclusief AB/Testing)
  • Monitoren en rapporteren

Real time monitoren

Wij monitoren in real-time de voortgang van uw campagnes. Wij grijpen in indien nodig (volgens gemaakte afspraken) en voorzien u van een dagelijkse en/of wekelijkse rapportage.

Rapportage

Dagelijks en wekelijks updaten wij uw rapportage die u online via een dashboard kunt inzien. Gegevens die u daar terugziet zijn oa:

  • Clicks
  • Gespendeerd budget en restbudget
  • Conversies op uw site
  • Inzicht in de bezoekers (bedrijfsnamen)
  • Hoeveel mensen uw advertentie hebben gezien
  • Welke organisaties, sectoren en regio’s uw advertentie hebben gezien
  • ROI berekening

ROI en KPI’s

Een campagne is pas succesvol als het iets oplevert. Denk hierbij aan leads, verkopen, downloads, informatie aanvragen, etc… Allemaal zaken waar een waarde aangehangen kan worden.

Deze stellen we samen met u op en hier zal ook de campagne continue op gemonitord worden.

Push en Pull advertising

Het grote verschil met adverteren op Google is dat je hier niet adverteert op zoekgedrag van onbekenden maar gericht je content gaat tonen aan een specifieke doelgroep die voldoet aan jouw criteria. Als dit goed ingericht is, dan is de content ook relevant voor de mensen aan wie deze getoond wordt en zal de conversie ook om hoog gaan.

Extra tooling

Wij maken momenteel gebruik van Google Data Studio, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Sheets, Leadfeeder, Zapier, InSight Tag van LinkedIn en de statistieken van LinkedIn zelf om alle data inzichtelijk te maken en de voortgang te volgen. Deze workflow is deels geautomatiseerd en deels handmatig gevoed. Wij richten dit specifiek voor uw organisatie en campagnes in. Zo stellen we de doelen in in de tooling, maken we voor u een dashboard die elke dag ge-update wordt en houden we u continue op de hoogte.

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

We gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden. Wanneer u onderstaand formulier invult nemen wij contact met u op om de mogelijkheden door te spreken.

Geïnteresseerd naar de mogelijkheden, voordelen en kosten?

Vul onderstaand formulier in voor een vrijblijvende offerte.