Uitbesteden - Ultiem pakket - volledig ontzorgt - 24/7 monitoring - verhoogde ROI

Zelf doen of uitbesteden?


U kunt het natuurlijk allemaal zelf in de gaten houden. Op LinkedIn in de campaign manager en op Google Analytics. U kunt zelf een dashboard (laten) bouwen waar deze gegevens in gepresenteerd worden. Maar dan nog moet het op de juiste wijze geïnterpreteerd worden en er actie ondernomen worden. Een activiteit die tijd en kennis kost. Uitbesteden is een aantrekkelijke oplossing. Vooral als het bij een partij is die toegewijd is aan LinkedIn en data. Met kennis van marketing en sales.

Onze expertise voor u aan het werk!

Wij zijn super gek op LinkedIn en op data en vooral wanneer we verbanden tussen data kunnen leggen. We hebben dan ook een dashboard voor onze klanten waarin we data van verschillende systemen koppelen. Van LinkedIn Ads tot Google Analytics tot Downloads en Woocommerce, om maar even een paar voorbeelden te noemen. We herleiden elke actie van een bezoeker van de site aan een advertentie. Op die manier kunnen we tot in detail de ROI per advertentie berekenen maar ook meteen zien welke advertenties goed en slecht presteren en converteren. We zoeken naar verbanden. Een slecht presterende advertentie (aantal kliks t.o.v. aantal views) kan wel een goed converterende advertentie zijn (aantal acties op de site). Dit en nog veel meer informatie houden wij voor u in de gaten en wij anticiperen daar meteen op.

"Adverteren is een continue uitgavenstroom, fijn als iemand dit 24/7 bewaakt."

Wat houdt uitbesteden van uw LinkedIn advertising in?

Bij het uitbesteden van Advertising op LinkedIn, nemen wij de controle over van de Campaign manager van LinkedIn.

Dat houdt in dat wij voor u de Campagnes aanmaken, de advertenties (op basis van door u aangeleverde materialen), de audiences (doelgroepen waaraan de advertentie getoond wordt) aanmaken en de budgetten instellen.

Daarnaast gaan wij 24/7 monitoren wat er gebeurt. Hoe loopt de conversie, welke advertenties scoren goed, wordt de juiste doelgroep wel bereikt, etc… Indien nodig grijpen we in en passen we de advertentie, audiences en budgetten aan.

Wat doen wij?

Wanneer u de advertising bij ons uitbesteedt, nemen wij alle lastige en technische zaken uit handen.

  • Wij maken de Campagnes aan in de Campaign manager van LinkedIn;
  • Wij stellen de advertenties op, op basis van de door u aangeleverde materialen;
  • Wij stellen de audiences in waar de advertenties naar toe wijzen;
  • We maken enkele varianten van de advertenties voor A/B testing;
  • Wij geven elke advertentie een unieke link (UTM code) zodat de kliks in Google Analytics gemonitord kunnen worden;
  • Wij stellen de budgetten in per periode, dag en per klik;
  • We optimaliseren de biedingen tijdens de campagnes;
  • We maken voor u een dashboard aan waarin u alles in 1 oogopslag kunt volgen;
  • We monitoren 24/7 de voortgang en grijpen in indien nodig (volgens de gemaakte afspraken);
  • We sturen u regelmatig een rapportage.

Wat doen wij niet?

Wij zijn geen webdesign bureau of grafisch bureau. Dat houdt in dat wij geen websites en landingspages voor u maken.

Ook ontwerpen we geen graphics voor advertenties en schrijven we geen blogs.

Wel kunnen wij hiervoor aanwijzingen en tips geven aan u of uw externe leverancier.

Wat doet u?

Uitbesteden betekent helaas niet dat u helemaal niets hoeft te doen, er zijn namelijk een aantal zaken die wij niet voor u kunnen doen.

U zorgt dat er advertentiebudget is;

  • U zorgt dat er een webpagina of landingspage is waar de advertenties naar toe verwijzen;
  • U zorgt dat wij beeldmateriaal en teksten krijgen waar we advertenties van kunnen maken;
  • U volgt alle ontwikkelingen en resultaten in een transparant en helder dashboard.

 

 

En wat zijn er nog meer voor voordelen?

U hoeft niet meer elke dag te kijken of alles goed loopt.

 

U heeft niet te testen welke advertenties wel en niet goed lopen.

 

U hoeft zich geen zorgen te maken over budget overschrijdingen.

 

U hoeft zich niet steeds te verdiepen in nieuwe ontwikkelingen en veranderingen.

 

U kunt zich bezighouden met uw normale taken.

 

U heeft een echte expert voor u aan het werk. Zelfs wanneer u vrij bent.

 

U hoeft geen rapportages te maken en daarbij informatie van verschillende bronnen op te zoeken en samen te voegen.

Wat sluit het beste bij u aan?

We bieden twee standaard vormen voor het uitbesteden van uw LinkedIn advertentie campagnes

Uitbesteden Starter

Uitermate geschikt voor klein MKB met een advertentie budget tot € 2.000,00 per maand.

Kosten voor extern beheer: € 500,00 per maand.

Dit abonnement is inclusief:

  • 1 of 2 campagnes
  • Tot acht advertentie varianten
  • Een of twee bestemmingspagina’s
  • Dashboard op maat met LinkedIn, Google Ads en 1 extra connector
  • Tweewekelijkse optimalisatie
  • Tweewekelijkse rapportage
  • Dagelijkse monitoring

Minimale looptijd: 6 maanden.

 

Dit is exclusief de eenmalige opstartkosten van € 1.000,00 voor het inregelen van LinkedIn, Google analytics en het Dashboard.

Uitbesteden Ultiem

Uitermate geschikt voor groot MKB, overheid en grotere organisaties met een advertentie budget vanaf € 3.000,00 per maand.

Kosten voor extern beheer: € 1.200,00 per maand (tot € 6.000,00 advertentiebudget, daarboven 20% van uw maandelijkse advertentiebudget).

Dit abonnement is inclusief:

  • Tot 5 verschillende campagnes
  • Tot twintig advertentie varianten
  • Tot 5  bestemmingspagina’s
  • Dashboard op maat met LinkedIn, Google Ads en extra connectors
  • Wekelijkse optimalisatie
  • Wekelijkse rapportage
  • 24/7 monitoring

Minimale looptijd: 6 maanden.

 

Dit is exclusief de eenmalige opstartkosten van € 1.500,00 voor het inregelen van LinkedIn, Google analytics en het Dashboard met alle extra gewenste koppelingen.

Kies voor u de beste oplossing

Uitbesteden starter

Geschikt voor B2B organisaties met een advertentiebudget tot € 2.000,00 per maand.

Uitbesteden voor € 500,00 per maand.

Uitbesteden utliem

Geschikt voor advertentiebudgetten vanaf € 3.000,00 per maand.

Al vanaf € 1200,00 per maand (tot € 6.000,00 maandbudget, daarna 20% van uw maandbudget), volledig uitbesteed.

Inclusief uitgebreid dashboard en wekelijkse rapportage.

24/7 monitoring

Testdrive - probeer nu

Met de TESTDRIVE gaat u in 6 weken ervaren wat LinkedIn advertising voor uw organisatie kan opleveren.

Wij nemen alle taken uit handen maar geven u volledige controle en inzicht.

Een TESTDRIVE kost € 2.500,00 (dat is inclusief € 1.500,00 advertentiebudget) en kan tot 800 kliks naar uw website of leads opleveren.

"Without data, it's nothing more than an opinion."