Lead generatie via Advertising op LinkedIn

Als onderdeel van Social Selling met LinkedIn kan advertising om gerichte leads te creëren eigenlijk niet ontbreken.

 

Uw aanbod gericht onder de aandacht brengen

Een zeer populaire advertentievorm is de promoted post. Een update die bij de door u bepaalde doelgroep in de tijdlijn wordt getoond. En elke klik leidt tot uw website of landingspage waar uw specifieke aanbod onder de aandacht wordt gebracht.

Lead Gen forms

Een opkomende advertentievorm zijn de LeadGen formulier. Direct onder uw advertentie kunnen geīnteresseerden direct op een contact button of download button klikken. Wanneer zij op deze button klikken worden hun contact details uit LinkedIn vooraf ingevuld, maar kunt u ook extra velden definiëren. Deze informatie ontvangt u van LinkedIn, zodat u direct contact kunt opnemen met de Lead.

Voordelen van adverteren op LinkedIn

Doelgroep gericht adverteren

Dankzij de zeer specifieke en gedetailleerde targetting brengen wij uw aanbod onder de aandacht van de juiste doelgroep. Hierdoor kan elke klik al van waarde zijn.

 

A/B testing

Door meerdere varianten van uw advertentie aan dezelfde doelgroep te tonen, kunnen we direct A/B testing doen en uw campagnes optimaliseren.

Hierdoor kunnen we zorgen dat de best presterende advertenties meer getoond worden.

 

Volledige controle

Door real-time de resultaten (door) te meten houden we scherpe controle op uw budget en de ROI.

Zo kunnen we precies volgen welke advertentie tot welke transactie leidt.

 

Meer weten? Interesse?

Wanneer u onderstaand formulier invult nemen wij contact met u op om de wensen en mogelijkheden door te spreken waarna wij u een passend vrijblijvend voorstel zullen aanbieden.