Internationaal zakendoen met behulp van LinkedIn

Wanneer u als organisatie al zakendoet in het buitenland of juist wanneer u overweegt of onderzoekt dit te gaan doen dan is LinkedIn in combinatie met Sales Navigator het ideale hulpmiddel.

Met ruim 610 miljoen gebruikers wereldwijd in meer dan 200 regio’s biedt LinkedIn de mogelijkheden om de markt in kaart te brengen en om u de juiste ingangen te tonen.

Uitzonderingen zijn hierbij landen als Rusland, China en delen van het midden Oosten. Daar is het gebruik van LinkedIn beduidend minder, met uitzondering van partijen die internationaal opereren. Dus misschien zijn zelfs in deze landen voor u de ingangen wel aanwezig op LinkedIn. Wij zoeken dit graag vooraf voor u uit.

Voordelen

Via LinkedIn en Sales Navigator kunt u zelf de juiste ingangen vinden en contacten leggen. U kunt de organisatiestructuur van uw potentiële zakenpartners of afnemers in kaar brengen. Met de tooling van LinkedIn zoals Sales Navigator en een goed opgestelde en afgestemde content strategie, versterkt door advertising kunt u gericht en meetbaar Account Based Marketing en Account Based Sales toepassen.

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

Wij kennen als geen ander de tooling en mogelijkheden van LinkedIn. Wij kunnen u helpen bij het verkennen van de markt met behulp van een gericht marktonderzoek. Op basis daarvan kunnen wij u adviseren bij een content strategie afgestemd op uw doelgroep.

Vervolgens kunnen wij uw organisatie trainen in het gebruik van LinkedIn, Sales Navigator en de Advertising mogelijkheden. Met maar een doel: u succesvol maken.

Dit uiteraard afhankelijk van uw wensen, de urgentie en uw budget. Dit alles in een maatoplossing.

Geïnteresseerd naar de mogelijkheden? Vul onderstaand formulier in en we bellen u voor een vrijblijvende telefonisch intake.