Probeer gericht de mogelijkheden van adverteren op LinkedIn met onze TESTDRIVE

Veel organisaties worstelen met de vraag of adverteren op LinkedIn effectief is.

 

Het opzetten en inrichten van campagnes is redelijk complex. Wat gaat het kosten, hoe moet je dat inrichten, welke vorm moet je kiezen, wat moet je betalen per klik? Hoe houd je het overzicht?

 

Allemaal vragen die we vaak krijgen en waar wij het antwoord op hebben.

Probeer het!

Om het effect van adverteren voor uw organisatie concreet te maken bieden we een testdrive aan. Op deze manier kunt u, gecontroleerd, ervaren wat adverteren op LinkedIn voor uw organisatie kan opleveren. Wij regelen alles voor u. Volledig inzichtelijk.

 

Voor slechts 2.500 euro start u een testdrive.

"Als je het niet probeert, weet je het ook niet."

Voor de testdrive hoeft u zelf geen kennis te hebben van adverteren op LinkedIn. Wij ontzorgen u volledig maar laten u real-time de resultaten zien. Want bij ons draait elke activiteit met LinkedIn om resultaat.

 

Hoe werkt dat?

Wanneer u een aanvraag voor een testdrive indient nemen wij telefonisch contact met u op om het geheel door te spreken. Voorafgaand aan dit gesprek doen we eerst een analyse van uw website, propositie en uw bedrijfspagina op LinkedIn.

In ons gesprek bespreken we de doelstellingen van de campagne en de verschillende vormen. Daarnaast bespreken we uitgebreid uw doelgroep die bereikt moet worden met de campagne.

Wanneer we akkoord zijn met elkaar hebben we van u toegang nodig tot uw LinkedIn bedrijfspagina en uw Google Analytics. Daarnaast vragen we u materiaal aan te leveren dat wij voor de advertenties gaan gebruiken.

Wanneer we al deze gegevens en materialen hebben, gaan we de Campagne manager van LinkedIn inrichten, stellen we een aantal zaken in binnen Google Analytics en richten we voor u een dashboard in.

Vervolgens gaan we de advertenties plaatsen en kunt u via het dashboard de resultaten monitoren (24/7).

Na twee weken gaan we bepalen welke advertenties het beste scoren qua conversie en op basis daarvan een optimalisatie toepassen.

Na zes weken is de testdrive klaar en komen we met een eindrapport.

"Without data, it's nothing more than an opinion."

Wat krijgt u voor 2.500 euro?

  • 1500 Euro advertentie budget
  • Ongeveer 700 gerichte kliks naar uw website of een landingspage –
    • dit kunnen leads of verkopen zijn.
  • Als 1 op de 10 converteert heeft u dus 70 serieuze leads of verkopen!
  • Een campagne looptijd van 4 tot 6 weken
  • De mogelijkheid om 4 tot 8 advertenties aan te leveren
  • Maximaal 2 bestemmingspagina’s (bijvoorbeeld voor twee producten of diensten)
  • Nederland / BE als doelgroep
  • 1 optimalisatie ronde
  • Dagelijks monitoren
  • Wekelijkse voortgangsrapportage
  • Basis dashboard met LinkedIn en doelen uit Google Analytics
  • Eindrapportage